Ключовий тренд в проектах комплексів DIM Group — орієнтація на людину

Метрополіс Більшість девелоперів, а якщо бути точніше — відділи маркетингу девелоперських компаній женуться за так званими «трендами», немов вони — чарівна пігулка в полюванні на клієнтів.

Ключовий тренд в проектах комплексів DIM Group – орієнтація на людину (з англ. Human oriented). Тому що купують і надалі живуть у наших будинках — люди.

І всі ці тренди марні, якщо вони не несуть цінності для людей, які будуть жити в наших будинках. Основна мета, яку ми ставимо перед собою при розробці концепції, а в подальшому і проекту — створити будинок, де відчуття дому мешканці будуть відчувати, переступивши на територію комплексу. Затишні зелені зони для відпочинку і прогулянок на свіжому повітрі (ЖК «Автограф», «Новий Автограф», «Метрополіс», Park Lake City, Lucky Land), кімнати для зберігання колясок і вело / електро транспорту (у всіх без винятку комплексах), дитячі садки і початкові школи для самих маленьких наших мешканців («Метрополіс» і Park Lake City), лобі готельного зразка з зонами очікування і Wi-Fi (у всіх без винятку комплексах), автономне опалення, сервіси побутових послуг і маркети продуктових і непродовольчих товарів (у всіх без винятку комплексах). Турбуючись про найменших мешканців та їх мам, ми проектуємо зони з 0 висотністю і пеленальні столики в зонах гостьових санвузлів, для любителів 4-лапих — лапомойкі, щоб улюбленці йшли в квартиру чистими.
Організовуємо внутрішній простір за принципом «двір без машин» і робимо території наших комплексів закритими і охоронюваними 24/7, щоб автовласники були спокійні за свої автомобілі, а батьки зі спокійною душею випускали дітей на подвір’я і багато іншого. Ну а якщо бути чесним — в девелопменті сучасних просторів для життя необхідно створювати і задавати тренди, а не дотримуватися їх!